Page 15 - Wojciech Ciągło Studio DTP
P. 15

Z recenzji                Wydawnictwo Naukowe Akademii WSB  Wydawnictwo Naukowe Akademii WSB
 Monografia charakteryzuje się naukowym podejściem do przedmiotu rozwa-              Wydawnictwo Naukowe Akademii WSB
 żań, co polegało na gromadzeniu faktów, skojarzeń, ocen i nowych informacji
 dotyczących wybranych problemów bezpieczeństwa narodowego RP. Opraco-
 wanie posiada niekwestionowane walory poznawcze oraz wnosi istotny wkład   Bezpieczeństwo
 w proces analizy i dyskusji dotyczącej doskonalenia systemu bezpieczeństwa
 narodowego w Polsce. Aktualność monografii nie budzi wątpliwości, a wręcz
 przeciwnie – jest jej pozytywnym walorem. Opracowanie posiada liczne autor-  Bezpieczeństwo narodowe Rzeczpospolitej Polskiej  narodowe
 skie konkluzje, mające swoje głębokie uzasadnienie poznawcze i utylitarne, co
 wskazuje na jej użyteczność w sferze teorii, dydaktyki oraz praktyki. Z tego też
 względu przedmiotowe opracowanie w mojej ocenie znajdzie swoje miejsce   Rzeczpospolitej     Interdyscyplinarne prace naukowe studentów i doktorantów Akademii WSB
 w  całokształcie  dorobku  wiedzy  o  bezpieczeństwie  narodowym.  Może  rów-
 nież stanowić inspirację do prowadzenia dalszych badań naukowych. Ponadto,
 przedstawione treści należy uznać za sugestie dotyczące nowych rozwiązań
 w doskonaleniu bezpieczeństwa narodowego RP.  Polskiej                      Interdyscyplinarne
                                               Interdyscyplinarne           prace naukowe
    dr hab. Janusz Falecki, prof. UP
                                               prace naukowe                 studentów i doktorantów Akademii WSB
                          Wybrane problemy
                                               studentów i doktorantów Akademii WSB
                                                                                       Redakcja naukowa
                                                                                     Zdzisława Dacko-Pikiewicz
                                                          Redakcja naukowa        Katarzyna Szczepańska-Woszczyna
                                                     Katarzyna Szczepańska-Woszczyna
       ISBN 978-83-66794-16-0        ISBN 978-83-66794-19-1
                            Redakcja naukowa
                          dr hab. Ryszard Szynowski
 Wydawnictwo Naukowe Akademii WSB  Wydawnictwo Naukowe Akademii WSB  TOM I               TOM II
                             dr Paulina Polko
 ul. Cieplaka 1c, 41-300 Dąbrowa Górnicza    ul. Cieplaka 1c, 41-300 Dąbrowa Górnicza
 www.wsb.edu.pl         www.wsb.edu.pl
                                                                                     Wydawnictwo Naukowe Akademii WSB
                                                                                       Mateusz Grzesiak
                                                                                 Zintegrowany model
                                                                              kompetencji społecznych
                                                     Według Deloitte Access Economics zawody wymagające wielu umiejętności
                                                     miękkich będą stanowić 66 proc. wszystkich miejsc pracy do 2030 roku.   w procesie rozwoju
                                                     Dla 77 proc. pracodawców umiejętności miękkie są równie ważne jak umie­
                                                     jętności twarde, a 67 proc. menedżerów HR zatrudni kandydatów z silnymi   osobistego i zawodowego
                                                     umiejętnościami miękkimi, nawet jeśli ich umiejętności twarde są słabe.   Zintegrowany model kompetencji społecznych w procesie rozwoju osobistego i zawodowego
                                                     W wielu przedsiębiorstwach zauważono, że najbardziej innowacyjni i pro­
                                                     duktywni pracownicy to osoby o wysokim poziomie umiejętności miękkich.
                                                                                   W O L N O Ś Ć  R E PUTAC J A W S IE C I
                                                     Nauka tych kompetencji, mimo oczywistych korzyści osobistych i za wo do­  O B E C N O Ś Ć  J Ę Z Y K KO R Z YŚC I
                                                     wych, przez lata pozostawała wyzwaniem ze względu na braki w zakresie ich   E MO C J E
                                                                                Z A U FA N IE
                                                     jednolitego usystematyzowania. Modelowa propozycja dr. Mateusza Grzesia­    POZ IO MY  ŚW IA DO MO Ś CI           S Y MB O L IK A             INNOW AC YJ NO ŚĆ            STO R Y TE LL ING   O F E R TOW A NIE
                                                                                TR A NSC E NDE NC J A            ME DY TAC J A              MINDF ULNE SS                MO R A LNO ŚĆ
                                                     ka, konsultanta, wykładowcy i psychologa, stanowi ważny krok w kierunku   KO DE K S PO STĘ POW A NIA          NO R MY  K ULTUR OW E          Z R OZ UMIE NIE           ME NTA LNO ŚĆ           SZC ZE R O ŚĆ  MOW A  C IA Ł A             ZA R Z Ą DZ A NIE  W ĄTPLIW O ŚC IA MI             NE GO C J AC J E             STR ATE GIA  MA R K E TINGOW A
                                                                               E MPAT IA
                                                     zdefiniowania i klasyfikacji całej dziedziny, jak i poszczególnych umiejętności   W IA R A                HA R MO NIA               INTE GR A LNO ŚĆ               HO LIZ M               K R E AT YW NO ŚĆ  CO PY W R IT ING               A R C HE TY PY                PE R SO NA L  B R A NDING                E -COMMME R C E    A NA LIZA POTR Z E B
                                                                               F IL O Z O F IA DZ IA Ł A N IA  HIE R A R C HIA  W A R TOŚC I   CR O SS -SE LLING
                                                     miękkich.                    Duchowość  Marketing     PUB LIC  R E LAT IO NS                F O LLOW -UP               SLOGA NY
                                                                                     B UDOW A NIE  A UTO RY TE T U           DIGTA L  MA R K E T ING          PIE R W SZ E  W R A Ż E NIE          SO C IA L SA LE S
                                                                                    UMIEJĘTNOŚCI
                                                                                    MIĘKKIE           SA B OTA ŻE  NAW Y K I
                                                                                                       SZC Z Ę ŚC IE                   CE LE
                                                                                      R E A L IZ AC J A  POT R Z E B                KO NT R O LA  E MO C J I            PR E CY ZYJ NA  KO MUNIK ACJ A              TW O R Z E NIE  W IĘ Z I
                                                                                     MO DE LOW A NIE               MISJ A  Ż YC IOW A                 Z MIA NA  PR ZE KO NA Ń               TY PO LOGIA  ZW IĄ Z KÓW W O R K-LIF E B A LA NCE
                                                                                      S amorozwój
                                                                                             MOTY W AC J A                Z ACHOW A NIA
                                                                                  Zarządzanie
                                                                               J E DNO ST K A O R GA NIZACYJ NA
                                                                 ISBN 978-83-66794-44-3  DE CY Z YJ NO ŚĆ  OT W A R TO ŚĆ                  HISTO R IE  PO KO LE NIOW E   INT E LIGE NC J A E MO C J O NA LNA
                                                                                DE LE GOW A NIE               ŚC IE ŻK A  K A R IE RY             PUB LIC  SPE A K ING             W DR A Ż A NIE
                                                     Wydawnictwo Naukowe Akademii WSB  Z A R ZĄ DZA NIE KO NF L IK TE M  ZA R ZĄ DZA NIE  OSOB OW OŚCIA MI
                                                                                ZA R Z Ą DZ A NIE  Z MIA NĄ             PLA NOW A NIE            SPOTK A NIA              Z A R ZĄ DZ A NIE  K R Y Z YSOW E
                                                     ul. Cieplaka 1c, 41-300 Dąbrowa Górnicza    TIME MA NAGE ME NT COAC HING  STY LE PR Z Y W IĄ ZA NIA
                                                                               TW OR Z E NIE  K ULTURY  O R GA NIZ ACYJ NE J          C HA R Y Z MA           E DUKOW A NIE           STY LE  PR ZY W Ó DZ TW A
                                                                               PR OJ E C T MA NAGE ME NT             W IZ J A                KO O R DY NOW A NIE                O DPOW IE DZ IA LNO Ś Ć
                                                     www.wsb.edu.pl                 C SR  UC ZE NIE SIĘ
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20